Pyöräkauppa netissä
Onko teillä kysymyksiä koskien tilaustanne? Klikkaa tästä!

Toimitus

Voinko nähdä, missä tilaukseni on tällä hetkellä?
Lähetysvahvistuksessasi on seurantanumero, jonka avulla voit milloin tahansa tarkistaa tilauksesi tilan verkossa. Vaihtoehtoisesti voit tarkastella lähe...
Miksi olen saanut osittaisen toimituksen?
Jotta voimme lähettää tilauksesi mahdollisimman nopeasti, saatamme jakaa sen useampaan pakettiin. Kun olet tehnyt ostoksen, saat tilausvahvistuksen sähk...
Yksi tuote puuttui!
Tämä ei tietenkään ole tarkoituksemme!  Tarkista ennen yhteydenottoa, ettet ole saanut osatoimitusta. Joissakin tapauksissa tilauksesi jaetaan kahteen pake...
Milloin tilaukseni toimitetaan?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat meiltä automaattisesti lähetysvahvistuksen, joka sisältää myös linkin, jonka avulla voit seurata pakettisi toimitusta. Lä...
Mikä kuljetuspalvelun tarjoaja toimittaa tilaukseni?
Toimitamme tavaramme Postnordin kautta. Lähetyspalvelun valinta määräytyy tuotteen koon, painon ja tyypin mukaan. Emmevalitettavasti voi antaa sinulle mahdo...
Kuinka pitkä toimitusaika on?
Verkkosivustollamme ilmoitetut toimitusajat ovat arvioituja toimitusaikoja, emmekä valitettavasti voi taata, että tilaus lähtee meiltä tietyn ajan kuluessa,...
Onko pakettini vakuutettu?
Olemme ottaneet kuljetusvakuutuksen jokaiselle logistiikkakeskuksestamme lähtevälle tilaukselle. Me katamme kustannukset - sinun ei tarvitse maksaa mitään. ...
Mitä voin tehdä, jos saan väärän tuotteen?
Olemme hyvin pahoillamme tästä, yritämme aina toimittaa virheettömän tilauksen. Ota tässä tapauksessa yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme. Jotta voimme var...
Minne toimitus tapahtuu?
Tilauksesi toimitetaan joko noutopisteellesi taikka kotiovellesi pakettipalvelun toimesta.
Voiko toimitusosoitetta vielä muuttaa lähetyksen jälkeen?
Ei, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa jälkikäteen.