Pyöräkauppa netissä
Onko teillä kysymyksiä koskien tilaustanne? Klikkaa tästä!

Toiminnot

Mistä näen tilaushistoriani?
Kirjaudu sisään asiakastilillesi. Valitse kotisivumme vasemmasta laidasta kohta "Tilaukset".  Täältä näet kaikki tilaukset, jotka olet tehnyt täl...
Miten voin tarkastella laskuani/kuittiani?
Saat kuitin aina toimitusvahvistuksen liitteenä sähköpostitse sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilausta tehdessäsi. Lasku lähetetään sähköpostitse suora...
Miten saan kuitin ilman asiakastiliä?
Saat kuitin aina toimitusvahvistuksen liitteenä sähköpostitse sähköpostiosoitteeseen, jonka annoit tilausta tehdessäsi. Jos et ole luonut meille asiakas...
Miten voin palauttaa salasanani?
Jos olet unohtanut salasanasi, voit milloin tahansa valita "Unohditko salasanasi?" -toiminnon kohdasta "Rekisteröinti".  Kirjoita sä...
Miten voin vaihtaa salasanani?
Voit vaihtaa salasanasi helposti asiakastililläsi. Kirjaudu sisään tavalliseen tapaan tiedoillasi.  Klikkaa vasemmalla puolella "Tilinhallinta&quo...
Voinko lisätä tilauksia asiakastililleni myöhemmin?
Tämä ei ole meille mahdollista.  Emme pysty yhdistämään eri asiakastilien tilauksia tai lisäämään tilauksia käyttäjätileille.
Miten voin peruuttaa uutiskirjeen tilauksen?
Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen täällä. https://www.bikester.fi/uutiskirjeen-peruuttaminen/newsletter-unsubscription.html Sinulla on tietenkin mahdo...
Miten kirjaudun ulos asiakastililtäni?
Kirjaudu ulos pitämällä hiirtä asiakastilin painikkeen päällä (älä napsauta sitä).  Näyttöön tulee avattava valikko, josta voit napsauttaa kohtaa "Kir...
Miten voin lisätä tuotteita toivomuslistalleni?
Siirry haluamasi tuotteen yksityiskohtaiselle sivulle ja lisää tuote toivelistallesi klikkaamalla sydänpainiketta. Huomaa, että lisäämällä tuotteen toivomu...