Ongelma vastaanotetun tilauksen kanssa

  • Tee seuraavat toimenpiteet ennen kuin otat meihin yhteyttä: 

    • Tarkista lähetysluettelosta, että olet vastaanottanut kaikki siinä mainitut tuotteet. Joskus toimitamme tilaukset erillisinä lähetyksinä. Näissä tapauksissa lähetämme myös erilliset seurantatunnukset ja joskus myös laskut. 
    • Jos huomaat toimituksen yhteydessä, että pakettisi on vaurioitunut, niin on parasta olla hyväksymättä sitä ja ilmoittaa asiasta välittömästi kuljettajalle.
    • Jos olet hyväksynyt vaurioituneen paketin, ota paketin vaurioista valokuvia ennen kuin avaat paketin. Tarkista sitten että sisältö on kunnossa, ja ole tarpeen mukaan meihin yhteydessä.

    Jos tilauksessasi on ongelmia, tai siitä herää muuta kysyttävää, voit aina olla meihin yhteydessä. Kun otat meihin yhteyttä, niin liitä mukaan myös kuva sekä kuvaus siitä, mikä tilauksessasi on vikana (vaikka tuote ei olisikaan vahingoittunut), niin otamme sinuun yhteyttä ja kerromme mahdolliset ratkaisuvaihtoehdot. Lisätietoja ja reklamaation tekemistä koskevat ohjeet löydät yhteydenotto-painikkeesta ruudun alakulmasta.

  • Saitko vastauksen kysymykseesi?