Palautusohjeet

  • Pienempien pakettien palautus 

    Jos saamassasi paketissa oli mukana palautustarra, voit käyttää sitä palautuksen tekemiseen.

    Huom: Bring Pickup Parcel -palautukset toimitetaan Postin palvelupisteisiin.

    Jos et ole saanut osoitekorttia niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Vain meidän omilla pakettikorteilla lähetetyt palautukset käsitellään, tai niiden käsittelyaika ja kustannukset voivat olla normaalia suuremmat.

    Suurempien tai tilaa vievien pakettien palautus

    Jos pakettisi on liian suuri noutopisteeseen, esimerkiksi polkupyörä tai pyöräteline, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin järjestämme palautuksen noudon.

    Palautustarran käyttö

    1. Poista mahdolliset lähetystarrat paketista.
    2. Täytä palautuslomakkeeseen palautuksen syy. Jos sinulla ei ole enää ko. lomaketta, niin liitä mukaan viesti, josta käy selville tilausnumerosi ja palautuksen syy.
    3. Laita palautuslomake ja tuotteet palautuspakettiin.
    4. Kiinnitä palautustarra näkyvästi palautuspaketin ulkopuolelle. Vie se postin palvelupisteeseen ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus jossa on valmis osoitekortti.
    5. Säilytä noutopisteestä saamasi palautuskuitti, mukaan lukien seurantatunnus varmuuden vuoksi.

    Palautuskulut

    Palautustyyppi Hinta Lisätiedot

    Tarvikkeet

    20 € QR-koodi lähetetään palautusta varten valitsemaasi PostNord-asiakaspisteeseen
    Isot & painavat paketit 50 € Paketin nouto, jota ei voi jättää noutopisteeseen
    Lastenpyörät (enintään 24") 50 € Lastenpyörien nouto (enintään 24”)
    Polkupyörät  130 € Polkupyörien nouto (26" ja isommat)

    Katso kaikki palatusehdot tästä.

  • Saitko vastauksen kysymykseesi?